Қазақстан азаматтары үшін цифрлық қызметтердің мүмкіндіктері кеңеюде. «Ұлттық ақпараттық технологиялар» АҚ баспасөз қызметінің мәліметінше, eGov Mobile қосымшасына әскери қызмет туралы ақпаратты көруге мүмкіндік беретін жаңа функция қосылды.
Қолданушылар қосымша арқылы өздерінің әскери міндеттері мен әскерге шақырту туралы мәліметтерді оңай тексере алады. Бұл мүмкіндік жаңартылған «Цифрлық мәліметтер» сервисінің арқасында қолжетімді болып отыр. Жаңа қызметке екі негізгі мәлімет түрі қосылды:
- Әскери қызметке шақыру туралы ақпарат: әскерге шақырту мәртебесі мен қызмет мерзімі туралы деректер.
- Әскери міндеттің ағымдағы жағдайы: азаматтың әскери тіркеудегі мәртебесі.
Қолданушылар мәліметтерді өзі тексеріп қана қоймай, оларды өзге тараптарға да бере алады. Мысалы:
- Жеке мәліметтерді ЖСН мен телефон нөмірін көрсету арқылы бөлісу.
- Жұмыс берушінің сауалына жауап беру. Мұндай жағдайда азамат сұрау бойынша хабарлама алады және оны қабылдап немесе бас тарта алады.
- Деректерді мессенджер немесе электрондық пошта арқылы жіберу.
Жаңа функцияны қалай пайдалануға болады?
- eGov Mobile қосымшасында тіркеліп, «Мәліметтер» бөліміне өтіңіз.
- «Тарих» бөлімінен ақпаратты сұрау журналын қарап шығыңыз.
- Мәліметтерді беру туралы сұрауды қабылдаңыз немесе бас тартыңыз.
- Қажет болған жағдайда, берілген рұқсатты «Рұқсатты қайтарып алу» батырмасы арқылы жойыңыз.
Бұл жаңашылдық ҚР Қорғаныс министрлігі, Мемлекеттік қызметтер комитеті және «Ұлттық ақпараттық технологиялар» АҚ-ның бірлескен жұмысының нәтижесінде жүзеге асырылды. Қызмет әскери міндетке қатысты маңызды ақпаратқа қол жеткізуді жеңілдетіп, оны ыңғайлы әрі жылдам етуді көздейді.
Цифрландыру саласындағы мұндай қадамдар қазақстандықтардың мемлекеттік қызметтерді қолдану тәжірибесін жеңілдетіп, олардың уақытын үнемдеуге мүмкіндік береді.