Home Кәсіби маман Xiaomi Қазақстандағы директоры Лю Бо: «Біз ақылды құрылғылар ассортиментін кеңейтеміз және қазақстандықтардың...

Xiaomi Қазақстандағы директоры Лю Бо: «Біз ақылды құрылғылар ассортиментін кеңейтеміз және қазақстандықтардың сенімін арттырамыз»

9

Мобильді электроника саласындағы «MOBILASER» порталы жыл соңында дәстүрлі сұхбаттар сериясын жалғастырып, Қазақстандағы IT, телекоммуникация және сауда саласындағы компаниялардың жетістіктерін таныстырады. Бұл сұхбаттардың мақсаты – оқырманға өткен жылдың қорытындысын көрсету, саладағы маңызды оқиғалар мен алдағы даму жоспарларын таныстыру.

Бүгін бізге Xiaomi Қазақстан компаниясының директоры Лю Бо сұхбат беріп, өткен жылдың нәтижелері, компанияның жаңа жобалары мен алдағы жоспарлары туралы айтты. Ол Қазақстандағы нарықтағы тәжірибе, қолданушыларға деген сенім және брендтің даму бағыттары туралы толық мәлімет берді.

– Өткен жыл компанияңыз үшін қалай өтті?

– 2025 жыл Xiaomi үшін Қазақстан нарығында маңызды жобаларды іске асыру және тұрақты даму кезеңі болды.

Қаңтар айында біз өз логистикалық орталығымызды ашып, mi.com ресми сайты мен Kaspi.kz платформасындағы ресми дүкен арқылы тікелей сауданы бастауға мүмкіндік алдық. Сол жылы Алматыдағы Aport Mall East және Dostyk Plaza сауда орталықтарында екі брендтік дүкеніміз ашылды. Бір жылдың ішінде Kaspi.kz ресми дүкені арқылы 50 000-нан астам тапсырыс қабылданды. Бұл қазақстандық қолданушылардың брендке қызығушылығының артып келе жатқанын және аймақтағы тұрақты дамуды көрсетеді.

– Жыл қорытындысында қандай жетістіктерді бөліп көрсетер едіңіз? Қандай жаңа бағыттар пайда болды?

– 2025 жылғы басты жетістіктердің бірі – қолданушылардың Xiaomi өнімдеріне қызығушылығының тұрақты өсуі және брендке деген сенімнің нығаюы. Бұл күнделікті өмірде құрылғыларды ыңғайлы әрі практикалық ететін технологиялардың дамуы арқасында мүмкін болды.

Біздің құрылғылардың тағы бір ерекшелігі – олар күнделікті өмірді жеңілдетеді. Мысалы, мобильді фотосурет мүмкіндіктері артты, смартфонмен жұмыс істеу ыңғайлы болды, ал экожүйе пайдалануға жеңіл әрі түсінікті болды. Қолданушылар қарапайым әрі тиімді шешімдерді жиі таңдайды, біз бұл бағытты әрі қарай дамытуды жоспарлап отырмыз.

Сонымен қатар, «ақылды үй» өнімдеріне қызығушылық та артып келеді. Көптеген адамдар техниканы бір басқару жүйесінде біріктіріп, үйдің жайлылығы мен энергия тиімділігін арттыруға мүмкіндік алады. Бұл көпшілік үшін жаңа емес, бірақ үйді ыңғайлы әрі үнемді етуге ең тиімді жол. Біз осы бағытты кеңейтіп, ақылды құрылғылар ассортиментін қолжетімді әрі пайдалы етуді жалғастырамыз.

– Жаңа жылдан не күтесіз және Қазақстандықтарға қандай жаңалықтар ұсынасыздар?

– 2026 жылы біз брендтің елдегі қатысуын кеңейтіп, өсу стратегиясын жалғастырамыз. Бірінші кезекте, брендтік дүкендер желісін арттырып, өңірлерде қызмет көрсету мен кеңес беруді ыңғайлы форматта ұйымдастыруды жоспарлап отырмыз. Сонымен қатар, Xiaomi экожүйесінің жаңа шешімдерін ұсынып, ассортиментті кеңейтеміз.

Клиент тәжірибесін жақсарту басты назарда болады. Дүкендерде де, онлайн арналарда да қызмет көрсету сапасын арттырамыз. Жаңа цифрлық құралдар құрылғы таңдаудан бастап, сатып алғаннан кейінгі қолдауға дейінгі процесті жеңілдетеді. Біз бизнес процестерін цифрландыру, логистиканы оңтайландыру және тікелей сауда
каналдарын дамытуға басымдық береміз. Мақсатымыз – брендпен өзара әрекетті түсінікті, ыңғайлы және жылдам ету.

– Біз алдағы жыл нақты прогрестің жылы болатынына сенеміз. Қазақстандықтар үшін технологиялар күнделікті өмірді жақсартып, жаңа мүмкіндіктер мен ыңғайлылық әкеледі.