Home Технологиялар Ғаламтор және желі Қазақстанда тұтынушылар құқығын қорғаудың Бірыңғай жүйесі іске қосылды

Қазақстанда тұтынушылар құқығын қорғаудың Бірыңғай жүйесі іске қосылды

25

Қазақстанда Тұтынушылар құқығын қорғаудың Бірыңғай ақпараттық жүйесі енгізілген. Бұл цифрлық платформа азаматтарға өз құқықтары бұзылған жағдайда тез әрі тиімді шағым түсіруге, сондай-ақ ресми жауап алуға мүмкіндік береді. Жүйе арқылы өтініш жіберуге, оның қаралуын қадағалауға және сатушылар, өндірушілер, орындаушылар немесе уәкілетті органдардан кері байланыс алуға болады.

Платформаның басты мақсаты — шағым беруді қолжетімді әрі ашық ету, азаматтар мен компаниялар арасындағы өзара әрекетті тиімді ету. Барлық өтініштер автоматты түрде тіркеледі, бұл тек есеп жүргізуге ғана емес, тұтынушылардың жиі кездесетін проблемаларын анықтауға да көмектеседі.

«Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Қазақстан Республикасының Заңының 6-3-бабына сәйкес, Бірыңғай жүйе арқылы сатып алушылардың құқықтары бұзылған мәселелер қаралады. Мұнда сапасыз тауарлар мен қызметтерге қатысты шағымдар, келтірілген зиян мен моральдық шығынды өтеу талаптары, сондай-ақ ойындарда жеңіп алынған тауар немесе қызмет сапасыз шыққан жағдайда өтініштер қаралады. Сонымен қатар, платформа арқылы сотқа жүгінбей, дауды алдын ала шешуге арналған ұйымдарға да хабарласуға болады.

Алайда тұтынушылар құқықтарын қорғау бойынша соттық талаптар жүйе арқылы қабылданбайды. Мұндай жағдайларда азаматтар өтініштерін тікелей сотқа жолдайды.

Бірыңғай ақпараттық жүйе азаматтардың құқықтарын қорғауды қолжетімді, түсінікті және тиімді құралға айналдырып, әділеттілікке қол жеткізуді қарапайым әрі айқын процесс еткен заманауи шешім болып отыр.